محاسبه قیمت طراحی سایت املاک

محاسبه قیمت طراحی سایت املاک

 قیمت طراحی وب سایت املاک

شما می توانید امکانات و ویژگی های طراحی سایت املاک مورد نیاز خود را مشخص کنید و سپس با کارشناسان با تجربه شرکت صفر و یک مشورت کنید تا قیمت طراحی سایت املاک را بدست آورید. تمامی طراحی های سایتی که توسط تیم صفر و یک انجام می شود، به صورت دستی کد نویسی و طراحی می شوند و به راحتی قابل ارتقا و تغییرند.

 

اگر برای طراحی سایت به شرکت های مختلف مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که هر یک از این شرکت ها دارای دامنه های گسترده ای از قیمت طراحی سایت املاک می باشند. به همین دلیل ممکن است هنگام بررسی قیمت طراحی سایت املاک دچار سردرگمی شوید و در انتخاب تیم طراحی سایت خود دچار شک و تردید شوید. قیمت طراحی سایت املاک از رایگان شروع می شود و تا چندین میلیون نیز می رسد. بنابراین بهتر است ابتدا خواسته و نیاز خود را مشخص کنید و همچنین بودجه ای برای این کار تعیین کنید. سپس با مشورت چندین تیم حرفه ای، یک برآورد از قیمت طراحی سایت املاک به دست آورید.

 

قیمت طراحی سایت املاک

 

نکات تاثیر گذار بر قیمت طراحی سایت املاک

همان طور که گفته شد مهم ترین عامل تاثیر گذار بر قیمت طراحی سایت املاک، تعیین هدف و بودجه می باشد. به عنوان مثال حتی اگر شما هزینه طراحی سایت را نداشته باشید، می توانید از سایت سازهای رایگان استفاده کنید. قالب این سایت ها آماده است و نیازی به گرافیک نخواهید داشت. اما نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که این سایت ها دارای قابلیت ها و طرح های محدودی می باشند. همچنین فرآیند طراحی سایت و سئو بر عهده خودتان می باشد.

دلیل دیگری که بر قیمت طراحی وب سایت املاک تاثیر گذار است، خدمات پشتیبانی و پس از فروش است. بنابراین بررسی کنید که شرکت مورد نظرتان در ارائه پشتیبانی قدرتمند باشد و به صورت طولانی مدت خدمات پشتیبانی را به شما ارائه دهد. برخی از شرکت ها پس از گذشت مدت زمان مشخص، با هزینه بیشتری خدمات پشتیبانی را ارائه می دهند. بنابراین تمامی این نکات را از ابتدا بررسی کنید.

خدمات سئو و بهینه سازی سایت که توسط شرکت طراح ارائه می شود، تاثیر زیادی بر قیمت طراحی سایت املاک دارد. سئو و بهینه سازی سایت نقش مهمی در موفقیت سایت دارد. شرکت صفر و یک علاوه بر ارائه خدمات سئو به کارفرمایان، آموزش هایی را به آن ها می دهند تا خودشان نیز بتوانند سئوی سایت را در دست بگیرند.

قیمت طراحی وب سایت مشاورین املاک

امکانات تاثیر گذار بر قیمت طراحی سایت املاک

_ سرعت بالای وب سایت

_ دامنه (.com ، ir ، net و … )

_ هاست

_ پنل مدیریتی قدرتمند

_ مدت زمان طراحی وب سایت

_ محتواگذاری و مدیریت سایت

_ ریسپانسیو بودن طراحی سایت

_ فعالیت در شبکه های اجتماعی

_ تعداد صفحات وب سایت

_ سئو و بهینه سازی

_ پشتیبانی و پاسخگویی

هزینه طراحی وب سایت املاک

سخن پایانی

از آنجایی که تمامی سایت های طراحی شده توسط تیم صفر و یک به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای می باشد و از قالب های آماده استفاده نمی شود، نمی توان قیمت دقیق ساخت سایت املاک را مشخص کرد. برای اطلاع از قیمت دقیق و تمام شده طراحی سایت، می توانید به صورت حضوری و یا از طریق تماس تلفنی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037