طراحی وب سایت املاک در مازندران

طراحی وب سایت املاک در مازندران

طراحی وب سایت املاک

این روزها شاهد این موضوع هستیم که بسیاری از مشاورین املاک در مازندران کارشان به موفقیت های چشمگیری دست یافته اند. می توان یکی از دلایل رشد و پیشرفت چشمگیر این بنگاه ها را همسو شدن با تکنولوژی و استفاده از فناوری های جدید در کسب و کارشان دانست.

طراحی وب سایت املاک در مازندران یکی از موارد همگام شدن با تکنولوژی می باشد. با استفاده از طراحی وب سایت املاک، صاحبان این مشاغل توانسته اند به مزایای بسیاری دست یابند. شاید بتوان گفت کسب اعتبار و به دنبال آن جذب مشتری، از مهم ترین مزایای طراحی وب سایت املاک در مازندران می باشد. طراحی وب سایت املاک در مازندران این امکان را به وجود می آورد که یک بنگاه فعال در طول شبانه روز باشند و از تبلیغات همیشگی برخوردار باشند.

بنگاه های املاک می توانند با کمی هزینه یک سایت بهینه با سئوی خوب داشته باشند و در گوگل رتبه خوبی کسب کنند. در این شرایط می توانند مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کنند و از شر تبلیغات مداوم به روش های قدیمی و غیر مرسوم همچون تبلیغ در روزنامه ها و … راحت شوند.

کاربران می توانند از هر جایی ملک مورد نظر خود را از طریق جستجو در اینترنت و مراجعه به وب سایت های املاک، مشاهده کنند و پس بررسی های لازم اقدام به خرید یا اجاره کنند.

 

پیشنهاد دیدن نمونه کار: نمونه کار طراحی سایت املاک سیوان

 

طراحی وب سایت املاک

 

برخی امکانات ویژه طراحی وب سایت املاک در مازندران

_ امکان عضویت افراد و ثبت ملک

_ امکان ثبت ملک توسط مشاورین املاک

_ تفکیک و دسته بندی املاک

_ نمایش املاک اوکازیون و فروش ویژه

_ نمایش املاک ویژه به صورت اسلایدر

_ گالری تصویر برای هر ملک

_ نمایش موقعیت جغرافیایی ملک بر روی نقشه

_ سیستم مدیریت مقالات و وبلاگ

_ ایجاد بخش های ارتباطی به شکل های مختلف

 

برآورد هزینه طراحی وب سایت املاک در مازندران

هزینه طراحی وب سایت املاک در مازندران متغیر است و اغلب بر حسب مدت زمان، دقت طراح و قابلیت های وب سایت برآورد می شود. طبیعی است اگر یک سایت اختصاصی با کد های اختصاصی بخواهید، یک طراح باید وقت بیشتری برای طراحی سایت شما بگذارد که هزینه آن نسبت به سایت های قالب آماده بیشتر خواهد شد.

 

پیشنهاد دیدن نمونه کار: نمونه کار طراحی سایت مشاورین املاک شمینا

 

طراحی وب سایت املاک در مازندران توسط شرکت صفر و یک 

مجموعه صفر و یک با داشتن تیم حرفه ای و با تجربه در زمینه طراحی وب سایت املاک در مازندران می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این مجموعه به طور اختصاصی در زمینه طراحی وب سایت املاک فعالیت می کند و صفر تا صد کد نویسی ها در این مجموعه کاملا اختصاصی می باشد. از مهم ترین ویژگی طراحی وب سایت توسط شرکت صفر و یک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

_ طراحی کاملا اختصاصی و سفارشی

_ انتخاب هاست و سرور مناسب

_ پنل مدیریت بسیار آسان

_ ظاهر زیبا و کاربر پسند

_ طراحی بهینه برای موتورهای جستجوگر

_ پشتیبانی قوی و پاسخگویی

_ آموزش

 

مجموعه صفر و یک سعی دارد طراحی وب سایت املاک را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد. شما می توانید برای طراحی وب سایت املاک حرفه ای با ما تماس بگیرید.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037