طراحی وب املاک

طراحی وب املاک

شاید روزی فکرش را نمی کردید که برای خرید ملک و سرمایه گذاری در این حیطه بتوانید از طریق تلفن همراه خود اقدام کنید. این روزها بنگاه های املاک مشتریان زیادی دارند و برای سر و سامان دادن به فعالیت خود باید از فناوری های موجود در جهت آسان تر و بهتر شدن کارها کمک بگیرند. یکی از راه های ارائه خدمات رسانی بهتر بنگاه دارها به مشتریان، داشتن یک وب سایت حرفه ای می باشد که به صورت شبانه روزی در اختیار افراد قرار گیرد.
برخی افراد گمان می کنند طراحی وب املاک یک کار آسان همچون شغل مشاور املاک و بنگاه داری می باشد. اما لازم است بدانید طراحی وب املاک یک کار تخصصی است که نیازمند تجربه زیاد و سابقه پروژه موفق تیم طراحی سایت می باشد.
حال ممکن است از خود بپرسید علت موفقیت برخی وب سایت های املاک چیست و چگونه توانسته اند تا این حد موفق شوند؟ طراحی وب املاک باید چه ویژگی هایی داشته باشد و یا اینکه طراحی وب املاک را به چه کسی باید سپرد؟ در ادامه مقاله به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

با طراحی وب املاک تا حد زیادی شکل سنتی بنگاه های املاک از بین خواهد رفت. به عنوان مثال اگر شما در شهر یا استان دیگری قصد خرید املاک را داشته باشید، لازم نیست مسافت زیادی را برای رفتن به آن شهر سفر کنید و به صورت حضوری از بنگاه های املاک و ملک های آن منطقه بازدید کنید. این کار تا حد زیادی وقت شما را نیز هدر خواهد داد. بنابراین کافی است به سایت های املاک معتبری که در آن شهر فعالیت دارند، مراجعه کنید و پس از بررسی ملک های موجود در وبسایت و تصمیم گیری نهایی، برای بازدید حضوری از ملک مورد نظرتان به آنجا بروید.

مزایای طراحی وب املاک
شما با طراحی وب املاک مزایای زیادی را برای خود و برای کاربرانی که به این سایت ها مراجعه می کنند، بوجود خواهید آورد. در ادامه مهم ترین مزایای طراحی وب املاک را به شما معرفی خواهیم کرد:
_ انتخاب و خرید آسان و راحت: شما در منزل خود در حالی که با آرامش روی مبل نشسته اید، تلفن همراه خود را برمیدارید و با جستجو در سایت های مختلف در مدت زمان کوتاهی، ملک مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد. دیگر نیاز نیست به بنگاه های املاک مختلف مراجعه کنید و زمان خود را صرف بازدید حضوری از ملک های مختلف کنید.
_ دسترسی آسان به املاک مختلف: نیاز نیست ساعت ها در سایت های املاک به دنبال ملک مورد نظر خود بگردید. برای این کار کافی است نوع ملک خود را (خرید، اجاره، رهن و …) را در سایت املاک جستجو کنید و در کسری از ثانیه ملک مورد نظر خود را پیدا کنید.
_ ارائه املاک اکازیون: بیشتر سایت های املاک برای جذب مشتری، بخشی را به عنوان فروش اکازیون در نظر گرفته اند. در این بخش برخی از املاک با امکانات ویژه و قیمت مناسب تری به فروش می رسد و همه مشتریان به طور حتم به این بخش سایت مراجعه و از آن بازدید خواهند کرد.

طراحی وب سایت املاک توسط مجموعه صفر و یک
مجموعه صفر و یک یک تیم حرفه ای می باشد که تنها به طراحی تخصص وب سایت املاک می پردازد. مهم ترین ویژگی ها و امکانات سایت های طراحی شده توسط مجموعه صفر و یک عبارتند از:
_ ثبت مشخصات و اطلاعات کامل املاک به همراه عکس و ویدئو
_ نمایش موقعیت جغرافیایی املاک بر روی نقشه
_ تفکیک و دسته بندی فایل ها
_ جستجوی حرفه ای در بین فایل ها
_ طراحی صفحه مجزا برای نمایش فروش ویژه
_ طراحی صفحه وب برای درج مقالات املاک، اخبار مسکن و …
_ و ایجاد دیگر امکانات مورد نیاز و رویکرد شخصی سازی با توجه به نیاز مدیران
_ آموزش و پشتیبانی

برای طراحی وب املاک برای بنگاه املاک و کسب و کارتان با ما تماس بگیرید.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037