طراحی سایت املاک رایگان یک اشتباه بزرگ

طراحی سایت املاک رایگان

طراحی سایت املاک رایگان

همانطور که از عنوان مقاله متوجه شده اید، قصد داریم در این مقاله درباره طراحی سایت املاک رایگان صحبت کنیم و روش هایی را بررسی کنیم که از طریق آن بتوانید برای خودتان و بنگاه املاکتان سایت طراحی کنید و مشتری جذب کنید. ما در اینجا روش ها طراحی سایت املاک رایگان، مزایا و معایب طراحی سایت املاک رایگان را توضیح خواهیم داد. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

روش های طراحی سایت املاک رایگان

_ ساخت وبلاگ

_ ساخت وبسایت با کمک سایت هایی چون Wix ، Yola، Sauropol و …

 

اگرچه روش های فوق برایتان هزینه کمتری خواهد داشت و تنها راه داشتن سایت رایگان می باشد، ولی برای هر کسب و کاری توصیه نمی شود. چرا که هنگام راه اندازی و یا بعد از آن ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید که نتوانید آن را رفع کنید. بنابراین اگر کسب و کار پر اهمیتی همچون بنگاه املاک دارید، طراحی و ساخت یک سایت حرفه ای توسط شرکت های با تجربه را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

وب سایت املاک رایگان

مزایا و معایب استفاده از سایت سازهای رایگان

آیا وبلاگ و یا سایت ساز ها مزیت هایی دارند ؟

_ مدت زمان کوتاه راه اندازی ( بدون شک آن چیزی که شما دوست داشته باشید نمی شود )

_ ابزار های کم ( ابزار هایی که در اختیار دارید برای گسترش کار خود بسیار کم و یا شاید هم موجود نباشد )

_ نداشتن سئو ( بدون شک یک قالب آماده یا یک وب سایت آماده از پاییه سئو برخوردار نیست پس گوگل را از دست خواهید داد )

_ ارائه وب هاستینگ رایگان ( یک هاست رایگان تضمین نمی دهد که امروز وب سایت شما نمایش داده خواهد شد یا خیر پس استفاده از آن کار اشتباهی است )

_ تشابه قالب ها

_ عدم امکان به روز رسانی

_ پرداخت هزینه برای برخی از قابلیت های کوچک و بلا اسفاده سایت

ساخت سایت مشاورین املاک رایگان

و در آخر

طراحی سایت یک دانش کاملا تخصصی می باشد که طراحان سایت بر اساس تجربه کاری در پروژه های متعدد، تحصیلات دانشگاهی و یا پس سال ها مطالعه بدست می آید. حتی برخی از افراد می توانند پس گذراندن دوره های آموزشی، این دانش را فرا گیرند و مشغول کار شوند. بنابراین منطقی است فرد یا شرکت اقدام به طراحی سایت املاک رایگان نکند و بابت وقت و دانشی که صرف می کند، هزینه ای دریافت کند.

مجموعه صفر و یک سعی دارد طراحی سایت املاک را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد. کارشناسان ما به صورت تخصصی تنها به طراحی سایت مسکن و املاک می پردازند. برای طراحی سایت املاک با ما تماس بگیرید.

 

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037