ساخت سایت املاک

ساخت سایت املاک

طراحی سایت مشاورین املاک
طراحی سایت مشاورین املاک

 

اگر مشاور املاک هستید و قصد دارید کسب و کار خود را به روز کنید، ما ساخت سایت املاک را به شما پیشنهاد می کنیم. چرا که تبلیغات و روش های سنتی خرید و فروش ملک منسوخ شده و دیگر مانند گذشته جوابگو نیست. بنابراین داشتن سایت املاک به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را به روز کنید و یک بنگاه 24 ساعته فعال داشته باشد. بدین ترتیب مشتریان شما هر ساعت از شبانه روز که بخواهند می توانند از خدمات شما استفاده کنند.

در این مقاله قصد داریم شما را با مزایای ساخت سایت املاک و همچنین نکاتی که باید هنگام ساخت سایت املاک مورد توجه قرار دهید، آشنا کنیم.

 

پیشنهاد مطالعه مقاله : طراحی سایت املاک

 

◊ یک سایت املاک خوب چه امکاناتی دارد؟

_ فیلتر حرفه ای برای جستجو: اصلی ترین امکانات یک سایت املاک، قسمت جستجوی آن می باشد که باید در زودترین زمان ممکن، ملک با مشخصات جستجو شده را در اختیار کاربر قرار دهد.

_ درباره ما: سایت املاک نیز مانند دیگر سایت ها بخشی را برای معرفی املاک، آدرس املاک، سابقه کار، شماره تماس و … تحت عنوان درباره ما دارد.

_ اخبار و مقالات مربوط به املاک و مسکن: در این قسمت محتوای آموزشی مربوط به املاک و مسکن، اخبار مسکن و مطالب آموزشی را برای کاربران قرار دهید که هم می تواند برای سئوی سایت مفید باشد و هم اطلاعات مفید را در اختیار کاربران می گذارید.

_ بخش مجزا برای درج آگهی توسط کاربران: می توانید به کاربران اجازه دهید تا ملک خود را برای فروش، اجاره، رهن و … در وب سایت شما درج کنند.

_ ایجاد بخش بندی های مجزا برای فروش املاک، رهن، اجاره، مشارکت و …

_ بخش نمایش املاک ویژه و اکازیون

ساخت سایت املاک
ساخت سایت املاک

 

◊ ویژگی های یک سایت املاک خوب

در درجه اول یک سایت املاک باید ظاهری منحصر به فرد و جذاب داشته باشد تا متقاضیان بتوانند مدت زیادی را بدون آنکه خسته شوند، به جستجو در سایت بپردازند و در دقایق اول ورودشان به سایت، از آن خارج نشوند.

داشتن یک سایت املاک باید برای شما درآمد زایی داشته باشد. اغلب مدیران به دنبال تبلیغ کسب و کارشان در سایت های املاک می باشند. انجام تبلیغات با تعرفه های مختلف می تواند درآمد خوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

تولید محتوای یونیک و اختصاصی و کاربر پسند از دیگر ویژگی های یک سایت املاک خوب می باشد. چرا که از این طریق می توانید صفحات وب سایت خود را برای موتورهای جستجوگر بهینه کنید و افراد زیادی را به سایت خود جذب کنید.

 

ساخت سایت املاک در مازندران
ساخت سایت املاک در مازندران

 

◊ ساخت سایت املاک توسط تیم صفر و یک

شرکت صفر و یک تجربه فراوانی در زمینه طراحی و ساخت سایت املاک دارد. چرا که این شرکت به صورت تخصصی در زمینه ساخت سایت املاک مشغول به فعالیت می باشد. این شرکت سعی دارد خدمات ساخت سایت املاک را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد. از مهم ترین ویژگی های این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

_ طراحی اختصاصی با رویکرد شخصی

_ طراحی بهینه

_ تحویل پروژه در کمترین زمان ممکن

_ طراحی سایت کاربر پسندانه

_ امنیت بالا

_ آموزش

_ پشتیبانی

 

برای طراحی و ساخت سایت املاک توسط تیم حرفه ای مجموعه صفرویک می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037