نکاتی که باید طراح وب سایت برای بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) انجام دهد

در زیر به توضیح نکاتی پیرامون به کار بردن الگوریتم های موتور های جستجو و نکات بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) در فرآیند طراحی سایت خواهیم پرداخت.

1) برای موتورهای جستجو، عنوان ها بسیار مهم تر از سایر قسمت های یک صفحه در وب سایت می باشد. پس برای رعایت صحیح نکات سئو، باید از کلمات کلیدی مورد نظر خود در عنوان های صفحات، استفاده کنید.

2) در حد امکان در طراحی سایت خود از فایل های فلش استفاده نکنید. فایل های فلش توسط موتورهای جستجو خوانده نمی شوند؛ و باعث کند شدن سرعت بارگذاری سایت و فرار کاربران از سایت می شود.

3) در طراحی سایت خود از گرافیک، بسیار با دقت و هوشمندانه استفاده کنید. گرافیک سایت را مرتبط با محتوای داخل آن طراحی کنید و همچنین از ALT Tag ها در گرافیک سایت خود استفاده کنید که اگر موتورهای جستجو قادر به خواندن گرافیک مورد استفاده شده در سایت شما نبودند، بتوانند تگ های گرافیک را بخوانند.

4) در طراحی سایت خود، تنها از لینک های تصویری استفاده نکنید. شما همیشه باید از متن ها هم برای لینک کردن صفحات مهم سایت، استفاده کنید. Spiderهای موتورهای جستجو، توانایی خواندن و دنبال کردن لینک های تصویری را دارند، اما نزد Spider ها، متن از اهمیت بیشتری برخوردار است.

5) هنگام طراحی لایه های سایت خود، نوار مسیر یابی سایت را ساده و قابل فهم طراحی کنید. اگر نوار مسیریابی سایت شما پیچیده باشد، یک سری از موتورهای جستجو، پیدا کردن اطلاعات و محتوای داخل صفحات دیگر سایت را به خوبی انجام نمی دهند و این خلاف نکات بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) می باشد.

6) در مراحل طراحی سایت از HTML استاندارد استفاده کنید. نرم افزارهایی نظیر FrontPage، Dreamweaverو یا WYSIWYG معمولاً کدهای اسکریپت غیر ضروری اضافه می کنند که باعث بزرگتر شدن صفحه و سخت تر شدن crawl کردن آن می شود؛ و بعضی اوقات کدهایی اضافه می کند که موتور های جستجو توانایی خواندن آن ها را ندارند.

در این صورت اسپایدر ها صفحات و یا حتی کل سایت را ایندکس نمی کنند. پس اگر می خواهید از این نرم افزارها استفاده کنید، باید از HTML اطلاعات دقیق و آگاهانه داشته باشید، تا در این صورت بتوانید به صورت دستی و آگاهانه کدهای اسکریپت غیر ضروری را حذف کنید.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037