نحوه طراحی وب سایت بر اساس اصول سئو

در واقع در محتوای سایتهای بهینه سازی (سئو) شده بیشتر از کلمات کلیدی استفاده شده و برای موتورهای جستجو اصولی تر می باشند. یک طراح وب سایت در هنگام ساخت و طراحی حتماً باید بازدیدکنندگان را در ذهن خود داشته و خواسته های آنها را در نظر بگیرد. در این صورت موتورهای جستجو وب سایت شما را در بالاترین رتبه لیست قرار خواهند داد. وب سایت خوش ساخت، تضمین کننده تبدیل بازدیدکننده به مشتری می باشد. در واقع باید مطمئن باشید وب سایت شما به گونه ای طراحی شده که هم مورد تایید موتورهای جستجو بوده و هم موجب رضایت بازدید کنندگان باشد.

نکاتی برای ایجاد یکوب سایت مورد تایید موتورهای جستجو
استفاده از متا tagsها (برچسب ها):

موتورهای جستجو قبل از جستجو مطالب به بررسی برچسب ها (tags) می پردازد. بخش عمده ای از نتایج جستجو از طریق برچسب ها بدست می آید. برچسب های عنوان به موتورهای جستجو و بازدید کنندگان سایت کمک می کند تا راحت تر متوجه مفهوم مطالب وب سایت ها شده و دریابند که موضوع هر سایت در چه موردی می باشد. برچسب توضیحات در بخشی از لیست نتیجه جستجو وجود دارد. برچسب هایی که به درستی فرمت شده اند، نقش مهمی در ساخت وب سایتهایی که هماهنگ با اصول اساسی موتورهای جستجو می باشند، دارد.

Breadcrumbs در وب سایت:

Breadcrumbs  لینکهای راهبری هست که در لینک های داخلی وب سایت ارائه می شوند.این لینک ها صفحه وب را به گروهی از لینکهای اصلی و فرعی متصل می کند. Breadcrumbs ها در توزیع رتبه صفحه به صفحات دیگر لینک شده وب نیز کمک می کند. در واقع باید از کلید واژه ها به عنوان اهرمی بین متون و مطالب وب سایت و Breadcrumbs ها استفاده نمایید. به خاطر داشته باشید که قبل از عنوان اصلی صفحه وب حتماً Breadcrumbs ها را قرار دهید.

انجام بهینه سازی فعالیت ها در صفحه(سئو):

بهینه سازی وب سایت به طور عمده شامل بهینه سازی فعالیتهای صفحه وب بوده که به چند صورت می باشد:
اضافه کردن برچسب عنوان به صفحه وب
از آن جهت که موتورهای جستجو قادر به خواندن تصاویر نمی باشند اضافه کردن برچسب مبدل تصاویر
نام گذاری تصاویر بر اساس کلمات کلیدی استفاده شده در وب سایت و جدا سازی کلمات کلیدی طولانی با وسیله خط رابط بین کلمات
قرار دادن کلید واژه به عنوان اهرم بین متن و لینک آن
بهینه سازی محتوای صفحات وب و اطمینان از چگالی کلمات کلیدی ( کمتر از 2٪ در هر متن)

لینکهای داخلی مهمترین بخش صفحات وب:

اتصال لینکهای داخلی وب سایت به spider ها کمک کرده تا در هنگام جستجو، وب سایت را جستجو کند. صفحات وب بر اساس رده بندی به هم مرتبط می شوند. به طور مثال فروشگاه کتاب آنلاین می تواند به صفحه وب نویسنده آن لینک شود.
در بسیاری از موارد مشاهده شده است که وب سایتهایی که لینکهای آن به هم متصل هستند، همواره رتبه بهتری از وب سایتهایی که لینکهای آن به یکدیگر متصل نشده اند، دارند. شما می توانید از صفحه اصلی وب سایت خود به صفحات مهم وب سایت با استفاده از اهرم مناسبی چون متن وب سایت متصل شوید.

استفاده از (سئو) بهینه سازی مناسب با ساختار URL ها:

موتورهای جستجو آدرسهایی که حاوی کدهای PHP/ASP نمی باشند، را تشخیص نمی دهد. بهینه سازی که با ساختار URLها مناسب می باشند، از خطوط ارتباطی مابین کلید واژه ها در آن استفاده می نمایند. می توان آدرس URL خود را به صورت دستی از طریق فایل HTaccess بنویسید  WordPress. برای تغییر ساختار آدرس شما گزینه ای ارائه می کند که به وسیله آن می توانید با یک کلیک ساختار آدرس URL خود را تغییر دهید.

ایجاد XML نقشه سایت:

نقشه سایت به موتورهای جستجو کمک می کند که تمامی صفحات وب سایت شما را کشف نماید. برای این کار ابزارهای رایگان زیادی به صورت آنلاین برای ایجاد کردن نقشه سایت XML در دسترس می باشد.

در واقع می توانید در نقشه سایت “اولویتها” و “تغییر فرکانس” برچسب ها را انجام دهید.اولویت برچسب ها(TAGS) نشان دهنده اهمیت صفحات وب، در موتورهای جستجو می باشد. و این برچسب های تغییر فرکانس به موتورهای جستجو اعلام می نماید که چگونه اغلب این فرکانس صفحات تغییر می کند.
یک بهینه سازی کامل باعث افزایش شانس شما در داشتن رتبه بالا در موتورهای جستجو شده و یک فرصت مناسب برای تبدیل بازدیدکننده به مشتری برای وب سایت شما ایجاد می کند.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037