خطاهای رایج موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

نادیده گرفتن تک محتوا
خالی گذاشتن تگ <title> در بین کاربران بسیار معمول است. این مفهوم کلی به این معنا نیست که در عنوان چیزی نمی‌نویسند، نه!! به این معناست که در نوشتن عنوان اصلا دقت ندارند. در اصل برای نوشتن عنوان باید به 2 اصل توجه داشت. عنوان با کلمات کلیدی هماهنگی داشته باشند و عنوانی باشد که در گوگل جستجو و متقاضی زیادی داشته باشد عنوان باید در عین اینکه در گوگل از جستجوی خوبی برخوردار باشد، عنوانی با جاذب بالا باشد. منظور از جاذب یعنی کاربر را به سمت آن مقاله سوق دهد.

وب سایتهای فلش بدون جایگذین HTML
فلشها برای کاربران جذاب هستند اما برای موتورهای جستجو اینگونه نیست. اگر شما مایل هستید که حتما سایتی مبتنی بر فلش داشته باشید و می خواهید که موتورهای جستجوگر نیز آن را دوست داشته باشند، باید یک ورژن HTML از سایت خود تهیه کنید. دلیل اینکه موتورهای جستجو فایلهای فلش را دوست ندارند، این است که محتوای متن فایلهای فلش را نمی توانند بخوانند و با تهیه نسخه HTML این مشکل رفع خواهد شد.

منوی جاوا اسکریپتی
اگر می خواهید خوب در گوگل ایندکس شوید و روباتها بدرستی صفحات شمارو برسی کنند، سعی کنید از منوهای جاوا اسکریپتی استفاده نکنید. این باور که اصلا ایندکس نمی کنن یا روباتها اصلا صفحات شمارو با وجود داشتن منوهای ناوبری بالای صفحه که از جاوا اسکریپت استفاده شده اشتباه است. ولی بهتر است که در استفاده از آنها دقت کنید و کمتر استفاده شود سئو را فدای زیبائی نکنید !!

نبودن ثبات و نگهداری
اگر میخواهید موفق باشید باید سایت خود را همیشه بهینه کنید. باید از تغییرات الگوریتم های رتبه بندی موتورهای جستجو باخبر باشید و همیشه این تغییرات را در وب سایت خود پیاده سازی کنید. در واقع می خواهم بگویم که بهینه سازی باید به صورت مداوم بر روی سایت انجام بشود.

تمرکز بیش از حد بر روی تگهای متا
بسیاری فکر می کنند که سئو بر اساس کلمات کلیدی متا و توضیحات ایجاد می شود، اما کسب یک رتبه خوب فقط و فقط به خاطر کلمات کلیدی متا نیست.

استفاده تصاویر بصورت تنها برای سر تیترها
بسیاری از افراد استفاده از یک تصویر برای عنوان و منوها را بهتر و مناسب تر از متن می دانند. بله ! استفاده از تصویر سایت شما را جذاب تر خواهد کرد اما برای سئو این کار یک اشتباه محض است. تگ ها و لینک های منو آیتم های مهمی برای سئو هستند. به جای استفاده از H1 و بهتر است آنها را با استفاده از استایل ها ایجاد کنید.

نادیده گرفتن آدرسها
برای همگان واضح است که یک URL خوب چه اهمیتی دارد. سعی کنید آدرس سایتتان با مفهوم کلی سایتتان در تضاد نباشد !! اگر دقت نمایی سایت هایی که در رتبه بالایی قرار دارند، همگی از آدرس های دامین خوبی استفاده کرده اند. مثلا برای مثال سایت طراحی از دامین webdesign* استفاده کرده یعنی قسمتی از آدرس طراحی سایت دارد.

انتشار بک لینکهای اسپم
این توهم وجود دارد که هر چه تعداد بک لینک ها بیشتر باشد بهتر است به همین دلیل وب مسترها لینک ها رو در اسپم ها قرار می دهند و در نهایت می تواند آنها را از سایت خود ممنوع کند. در واقع شما به بک لینک های با کیفیت نیازمند هستید. بک لینک زیاد، اصلا خوب نیست برای اطلاع از این موضوع به سایت های ایرانی که در گذشته زیاد بک لینک ثبت می کردند سری بزنید.

عدم وجود کلمات کلیدی در محتوا
بعد از انتخاب کلمات کلیدی حالا به سراغ محتوای متن خود بروید و هر کجا که احساس میکنید از آن کلمه کلیدی استفاده کنید و آن را به صورت برجسته مشخص کنید.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037