تفاوت وب سایت با وبلاگ !

وب سایت
وب سایت جایگاهی در اینترنت است که در آن می توان اطلاعاتی را در مورد سازمانها، شرکت ها و افراد بدست آورد. وب سایت پویایی است که متعلق به شخص یا اشخاصی است و در برگیرنده اطلاعاتی راجع به موضوع یا موضوعات گوناگون است.

وبلاگ
وبلاگ محلی است در وب که می توان یادداشت های خود را در آنجا جهت نمایش به عموم ثبت کرد. مهمترین مسئله این است که، تنها یادداشت را می توان در وبلاگ ذخیره کرد و در حقیقت تنها متن را.امروزه اینترنت راه دسترسی به دنیای مجازی است. برخی افراد از این دنیای مجازی  برای معرفی خود یا خدمات خود استفاده می کنند. حال برای دسترسی به فضا، برخی دارای وب سایت و برخی دارای وبلاگ هستند.

تفاوت وبلاگ با وب سایت
وبلاگ‌ها فعال تر از وب‌سایت‌ها هستند و تفاوت اصلی آنها در بروزرسانی آنها است. برای ایجاد تغییرات در وبلاگ‌ها و به روز کردن آنها نیاز نیست که کدهای HTML را تغییر دهیم، در حالی که برای بروز کردن وب‌سایت‌ها ، تغییر این کدها و داشتن اطلاعاتی هر چند مقدماتی در این زمینه یکی از ضروریات است. بنابراین وبلاگ‌ها با سرعت و سهولت بیشتری نسبت به وب ‌سایت‌ها به روز می‌شوند .

واحدی که برای وبلاگ‌ها به کار می بریم، پست است. ولی واحد سایت، صفحه. یک سایت ، وب مجموعه‌ای است از صفحات یا فایل های پیوند خورده به یکدیگر که از طریق وب جهان گستر در دسترس قرار می‌گیرد. وبلاگ مجموعه‌ای از پست هاست که بر عکس ترتیب تاریخی آورده می‌شوند، تا جدیدترین پست یا مدخل در بالای صفحه قرار گیرد و مدخل‌های قدیمی‌تر به تدریج پایین تر قرار می‌گیرند و به تدریج وارد آرشیو می‌شوند.

تفاوت دیگر در شکل گشت و گذاری است که وبلاگ و وب سایت می دهند. وبلاگ‌ها دارای یک قابلیت جذاب و قوی به نام تاریخ هستند که به پست ها چسبیده‌اند. برای جستجو در وبلاگ ها می‌توان به راحتی از طریق آرشیوهای تاریخی یا موضوعی اقدام نمود. در صورتی که در بسیاری موارد یک موتور جستجو برای جستجوی در سایت مورد نظر وجود دارد.
در وب سایت ها، مطالب جدیدی که به سایت اضافه می‌شوند بسته به نظر مدیر سایت در هر جایی از سایت می‌توانند قرار بگیرند و جدید بودن مطالب یک سایت را نیز از آخرین تاریخ بروزرسانی سایت می‌توان به دست آورد.

معایب وبلاگ
1.    وبلاگ‌ها نسبت به  وب سایت، غیررسمی و شخصی هستند.
2.    ارتباط مستقیم با خوانندگان وبلاگ شما می تواند سخت و وقت گیر باشد.
3.    ارسال مطالب به وبلاگ در زمان های مشخص.
4.    وبلاگ ها دارای ترافیک بالاهستند.
5.    سرویس وبلاگ ها با کندی مواجه است.
6.    امکان آپلود وجود ندارد.
7.    تعداد صفحات وبلاگ محدود است.
8.    از نظر امنیت دارای ضریب پایینی می باشد.
9.    در صفحات وبلاگ شاهد تبلیغات رایج هستیم.
10.    مطالب وبلاگ ها آمیخته به عقاید و نظرهای شخصی است.

مزایای وب سایت
1.    در دسترس بودن مشخصات کالا یا خدمات شما در اختیار بازدیدکنندگان.
2.    وب سایت موجب افزایش اعتبار شما می شود.
3.    امکان تبلیغ حرفه ای در سطح دنیا.
4.    تبلیغ در وب سایت با محدودیت زمان و مکان نمی باشد.
5.    تبلیغ در وب سایت دارای هزینه ی کم تری است.
6.    گرفتن نظرات و انتقادات از سراسر دنیا جهت بهبود فعالیت ها.
7.    سریع تر انجام دادن فعالیت ها.
8.    هدایت مشتریان به سایت شما از طریق موتورهای جستجو در اینترنت.
9.    بازدیدکنندگان و مشتریان شما، منحصر به یک منطقه یا شهر نخواهند بود.
10.    کسب در آمد از تبلیغ برای دیگران.
11.    آموزش تخصصی افراد در زمینه های مختلف.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037