بازاریابی با هفت کلید طلایی در اینترنت

 1- پایه و اساس _ بنیان / Foundation _Base :

–  پایه و اساس به معنی اطلاعات عمومی و کلی درباره ی کسب و کار نحوه ی طراحی وب سایت شما ؛ شامل نام برند ، محل فیزیکی ، ساعات کاری شرکت و لیستی از محصولات و کالاهایی که عرضه می شود ، می باشد.

-باید بدانید که مشتری های شما معمولاً در وب سایت ها به گشت و گذار ، خرید ، تفریح و کسب اطلاعات مشغولند.

-بنابراین پایه و اساس که مبنی بر آن طراحی انجام شده ، می تواند نشان دهنده یک ساختار باشد تا افراد با استفاده از آن بتوانند – برای مثال – فرم تماس با شما را تکمیل و ارسال کنند ، اطلاعات سودمند و جالبی در زمینه کاری وب سایت مربوطه به دست آورند.

با این کار شما بخشی از فرآیند دنیای مجازی را به خود اختصاص می دهید، یعنی از یک سو به درخواست های اطلاعاتی کاربران پاسخ می دهید و از سوی دیگر برند خود را ترویج داده و میزان فروش سازمان را ارتقا می بخشید..

– فرض کنیم که شما نجار هستید، اولین سوالی که به ذهن شما می رسد، این است که نجاری چه نیاز به طراحی سایت دارد؟ و یک نجار با طراحی وب سایت برای شغل مربوطه خود چگونه می تواند مهارتهای شخصیش را به نمایش بگذارد؟

2-محتوا / Content :

– یکی از مهمترین مسئله ها در طراحی سایت ، شناخت و درک کامل محتوای وب سایت مربوطه می باشد. هر شخصی به راحتی می تواند در کمترین زمان اطلاعات شخصی مربوط به شغل خود و شماره تماس محیط یا سازمان مربوطه خویش را در یک سایت در اینترنت به نمایش بگذارد.

و خوب این یک طرح ابتدایی است، ولی اگر شما بخواهید کارتان را به نحو احسنت انجام دهید ، و در فضای وب حرفی برای گفتن داشته باشید، باید نگاه کاربران را به خود جلب کنید. و نیاز اطلاعاتی کاربران و مشتریان بالقوه خودتان را تا جایی که می توانید برطرف سازید.

3-  نحوه عملکرد رقبا / Performance Of Competitors:

– نه در زمینه تجارت الکترونیک بلکه در هر رده یا رشته ای که فعالیت می کنید ، نحوع عملکرد رقبایتان را دنبال کنید و زیر نظر بگیرید.

با این کار می توان اطلاعات جدیدی از شیوه های تبلیغاتی شرکتها ، و سازمانهای مدنظر بدست آورد، و با سرویس هایی که برای مشتریان و کاربران خود عرضه می کنند ، آشنا شد.

هرچند تجربه نشان می دهد که خیلی از کاربران و مشتریان ، ابزار و دانش انجام چنین کارهایی را ندارند ، و از توان انجام آن بی بهره اند؛

اما چنین مقالاتی سطح علمی کار شما را بالا می برد ، و باعث می شود ، آرام آرام کاربران و مشتریان برای مهارتها ، سایت و برند شما ارزش بالایی بگذارند.

همانطور که مثال زدم ، اگر شما یک نجار باشید ، یا در زمینه نجاری فعالیت داشته باشید ، اگر نگاهی به سایتهای رقبای خود بیندازید ، به این پی می برید که رقبای شما در مورد نجاری به نکات جالب و کاربردی زیادی اشاره کرده اند. شما هم به همان صورت می توانید دست به کار شوید ، و مقالاتی برای کامل تر کردن طراحی سایت خود ، ایجاد کنید ، مثلاً بازسازی یک سازه چوبی ، شیوه های ایجاد سازه های چوبی و …

4-   راه اندازی وبلاگ / Starting a Blog :

–   نیاز نیست یک نویسنده ماهر باشید ، برای انتقال افکار کاریتان به جای آن یک وبلاگ راه اندازی کنید ، و اطلاعاتی را که فکر می کنید برای کاربران موردپسند و جذاب است ، به اشتراک بگذارید. در وبلاگ پست های تصویری ایجاد کنید ، خشک و رسمی نباشید ، ویدئو آپلود کنید و به سوالاتی که کاربران در ذهن دارند پاسخ دهید.

–  زمانی از روز خود را طرف تعامل با خوانندگان و مخاطبان وبلاگ خود بگذارید. به روز کردن وبلاگ بخش مهم و پراهمیت است ، و از آن ساده نگدرید.

5- استفاده از تصاویر / Use Of Image :

– در طراحی سایت خود از تصاویر استفاده کنید، خوانندگان این نوع اطلاعات را دوست دارند ، و باعث می شود ، موتورهای جستجوی اینترنتی ، به مرور زمان ، ترافیک بالاتری را روانه سایت شما کنند.

از تگ  ( Alt ) و توضیح دادن درباره هر عکس پیشنهاد می کنم استفاده کنید.

می توان گفت در بعضی مواقع یک تصویر پرمعناتر از هزار کلمه است ، و پرارزش تر و گویاتر است.

همانطور که گفتم شما به عنوان یک نجار می توانید ، کارها و فعالیتهای خود را به صورت کاتالوگ در سایت به نمایش بگذارید، نمونه کارهای چوبی را که درست کرده اید به صورت عکس های حرفه ای و زیبا در طراحی سایت خود به نمایش بگذارید.

6-   بازخورد / FeedBack :

شیوه های زیادی برای افزایش تعداد خوانندگان سایت وجود دراد ، اما ا از نتیجه واقعی فعالیتهای خود ، بی خبر باشید ، نمی توانید سایت خود را بررسی کنید ، و بیبینید کاربران در سایت شما چه می کنند ، و به دنبال چه هستند.

به همین دلیل شما می توانید ، با استفاده از ابزار آمارگیر گوگل به نام گوگل آنالیتکیس( Google Analytics ) که به رایگان عرضه می شود ، سایت خود را بررسی کنید ، و فعالیتهای کاربران سایت خود را چک کنید و بنگرید در پی چه هستند ، که به این عمل بازخورد (Feedback ) گفته می شود.

7-  کلید آخر /  The Final Key :

–  اگر شما به توصیه های کلیدی قبل توجه کرده باشید ، اکنون شما سایت خوبی را در اختیار دارید . حال کلید آخر را بردارید ، درهای دایرکتوری ها و شبکه های اجتماعی را به روی سایتتان بگشایید تا برای محیط ها نیز سایت شما معرفی می شود.

می توانید در فیس بوک و لینکدین حساب باز کنید ، و شخصی را برای تعاملات آنلاین اختصاص دهید، گاهی اوقات این کار به سادگی درج یک لینک است ، سایت خود را در Yahoo و DMOZ هم ثبت کنید . از  ابزار وبمستری گوگل ( Google Webmaster Tools ) برای بررسی عملکرد سایت استفاده کنید .

از توییتر نیز غافل نشوید ، در این شبکه یک حساب باز کنید ، و شخصی را برای تعاملات آنلاین اختصاص دهید.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037