بازاریابی اینترنتی – بهینه سازی موتورهای جستجوگر از طریق گوگل places

در حال حاضر باید بدانید که کلید طلایی برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل توسط کلمات کلیدی محلی، قرار گرفتن در لیست seven-pack در صفحه گوگل Places  همراه با یکی از بالون های قرمز می باشد. گوگل به صورت رایگان به کسب و کارهای اینترنتی از طریق این وب سایت با تشخیص خود این اجازه را می دهد که در مکان های مورد نظر برای ارائه سرویس ها و یا محصولات خاص در محل خاص خودشان توسط افراد دیده شوند.

گوگل این تصمیم را می گیرد که کدامیک از وب سایت ها با کلمات کلیدی و توضیحات مرتبط شان در 7 رتبه اول لیست این صفحه قرار گیرد. در مجاورت مرکز نقشه محل برای دیده شدن کسب و کار اینترنتی شما در انواع لیست دایرکتوری های محلی و پلت فرم های شبکه های اجتماعی قرار خواهید گرفت. همین موضوع تفاوت میان بالون قرمز و نقطه قرمز را ایجاد می کند.
با این حال ممکن است به عنوان صاحب یک کسب و کار اینترنتی کوچک بدون هیچ گونه دانش فنی سئو به صورت محلی و غیره، از تفکر پشت این روش و انتخاب آگاه نباشید. اما باید بدانید که باید در صفحه گوگل    places  قرار بگیرید.

برخی از کارشناسان توصیه می کنند که صفحه موجود در گوگل places باید بلافاصله برای جلوگیری از هرگونه ادعای رقبای موذی نسبت به استفاده و شلوغ کاری کردن در مورد شماره تلفن و یا آدرس کسب و کار اینترنتی اقدامات لازم را انجام دهد. در حالی که دیگران پیشنهاد می کنند که بهتر است، تمامی افراد حاضر در گوگل places اطلاعات لازمه و مختلف شرکت خود را تکمیل کنند و سپس نسبت به آن ادعا داشته باشند.
هنوز هم عده ای می گویند که اگر گوگل در حال حاضر هنوز شما را شایسته و آماده حضور در گوگل places به صورت رایگان نمی داند، بنابراین شما باید شخصا اقدام به ایجاد و تغییر اطلاعات و مطالب نموده و حضور آنلاین خود را ثابت کنید تا گوگل به شما توجه نماید.
اما یکی از مسائلی که در نهایت همه با هم توافق دارند این است که نباید، سعی کنید که به گوگل نفوذ نکنید و یا مشتریان بالقوه ای را با چپاندن کلمات کلیدی در عناوین کسب و کار اینترنتی در لیست گوگل places اغوا ننمایید. نکته بعدی که در آن توافق رسیده اند این است که در گوگل places باید آدرس کامل و واقعی ارائه شود.
ارائه آدرس صندوق پستی و آدرس مجازی به تنهایی برای تایید شدن کافی نیست. عدم وجود یک آدرس مناسب و کامل به معنی این است که امکان اثبات این که شما واقعا کسب و کار اینترنتی تان فعال است نخواهد بود.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037