آیا بازاریابی مقاله روش موثری برای افزایش ترافیک وب سایت و رنکینگ می باشد؟

بازاریابی آنلاین مقاله برای افرادی کار می کند که به شیوه درست آن را انجام می دهند. اصلا لازم نیست که برای انجام این کار متخصص سئو و یا فن آوری باشید.
بازاریابی مقاله نسبتا کار ساده ای است. روزانه بسیاری از مدیران وب سایت از این روش استفاده کرده و با موفقیت های عظیمی به عنوان یک ابزار درجه یک تبلیغاتی برای وب سایت شان روبرو می شوند.
اما آنچه باعث می شود که یک شخص اعلام نماید که این روش برای کسب و کار اینترنتی اش موثر نبوده است، چیست؟ از شایع ترین دلایلی که چرا فردی نمی تواند به درستی از روش بازاریابی مقاله و مزایای آن در وب سایت استفاده نماید شامل:

اشخاصی است که مقالات خود را به طور مداوم و به اندازه کافی و برای بدست آوردن نتیجه ارسال نمی کنند. افراد کاملا قابل پیش بینی هستند – معمولا ما انتظار داریم که در قبال کمی تلاش، نتیجه مناسبی به دست آوریم!
به طور مثال به همین دلیل است که بسیاری از افراد بعد از یک یا دو هفته شروع یک برنامه ورزشی با شکست و تضعیف روحیه مواجه می شوند. زیرا که اکثرا مانند یک ورزشکار حرفه ای عمل نکرده و انتظار نتیجه مناسب را دارند.
در بسیاری از موارد افراد تمایل دارند که به نتایج فوری در هر موردی برسند. به همین دلیل است که ممکن است به نظر برخی افراد همه چیز در بازاریابی مقاله به صورت اینترنتی نا امید کننده باشد. خوب! حال می خواهیم به شما بگوییم که باید به صورت عاقلانه انتظار داشته باشید به طوری که با عزمی جزم و بالا نگه داشتن انرژی تان قادر خواهید بود که به نتایج مناسب و مورد نظرتان برسید.

1- در ابتدا باید شروع به ارائه چند مقاله در هر ماه نمایید. اگر به صورت خودکار مقالات خود را ارسال می کنید، 8 مقاله در ماه برای هر وب سایت، به نظر، بازاریابی آنلاین خوبی خواهد بود.

برای چند ماه اول:
تغییرات زیادی در ترافیک وب سایت خود مشاهده نخواهید کرد. البته ممکن است در چند مقاله اولیه منتشر شده در اینترنت، چندین کلیک دریافت نمایید! حتی ممکن است تجربه خوبی از یک موج ترافیک وب سایت دقیقا بعد از انتشار مقالات اولیه داشته باشید؛ اما اینها دلیل مناسبی برای قضاوت سریع شما در نرسیدن به سطح مطلوب ترافیک وب سایت و یا عدم دریافت رنکینگ بالا در موتور جستجو نمی باشد.
ممکن است هیچ لینک دهنده مکملی برای وب سایت شما در موتور جستجو نشان داده نشود.
ممکن است به هیچ نوع ارتقاء و بهبود دلگرم کننده ای توسط کلمات کلیدی تان در موتورهای جستجو برای افزایش رنکینگ نرسید. به همین دلیل دادن آگاهی ها و اخطارها از قبل کمک بسیار زیادی در مورد قضاوت زود هنگام در مورد مفید بودن بازاریابی مقاله به شما می کند – چند ماه اولیه در این روش باید تلاش و فعالیت خود را ادامه داده و از عدم دریافت نتیجه و عدم پیشرفت در بازاریابی مقاله نهراسید.

2- باید به ارسال مقالات ادامه داده و به بازاریابی در این امر بچسبید! بعد از چند ماه اول فعالیت، باید شروع به نشان دادن و پیشروی بر روی لینک دهنده های وب سایت تان در موتور جستجو توجه نمایید.

لینک دهنده های بسیاری وجود دارد که در عرض چند ماه می توانید برای لینک بیلدینگ از آنها استفاده نمایید. آنها بلافاصله به نمایش در نخواهند آمد – برای محاسبه و بررسی آنها در گوگل زمان لازم است.
همچنین ممکن است رنکینگ صفحات شما قبل و یا بعد از ایجاد لینک، شروع به بالا رفتن نماید. علاوه بر این اگر در مقالات خود از کلمات کلیدی مناسب استفاده کرده باشید، مطمئنا خواهید دید که رنکینگ وب سایت شما شروع به جهش سریع خواهد کرد.
به منظور پیشرفت بهتر می توانید آمار دقیقی از رتبه بندی صفحات وب سایت خود و یا لینک های پیوندی با کلمات کلیدی، قبل از شروع بازاریابی مقاله خود داشته باشید.

3- ارسال مقاله به طور پیوسته در یک زمان به صورت گسترده، سبب جهش یک باره رتبه بندی و رنکینگ صفحات سایت شما در موتور جستجو خواهد شد. بزرگترین “پاداش” شما بعد از تلاش در بازاریابی اینترنتی مقالات، بهبود و افزایش ترافیک وب سایت شما در گوگل، یاهو و غیره خواهد شد.

در واقع ترافیک وب سایت هدف اصلی بازاریابی مقاله به صورت آنلاین خواهد بود –  برای بدست آوردن رتبه بندی بالا در گوگل، قادر خواهید بود که توسط مقالات و محتوای سایت خود که خوراک موتورهای جستجو است، ترافیک بالا و رنکینگ بالا برای وب سایت خود به ارمغان بیاورید.
زمان این فرآیند بستگی به اهداف خاص شما و میزان رقابتی دارد که در این فرآیند اتفاق می افتد. در حال حاضر شما به درک دقیقی از بسیاری از مدیران کسب و کار های اینترنتی که با تغییرات شگفت انگیزی در ترافیک وب سایت شان مواجه می شوند، خواهید رسید. بنابراین شروع به بازاریابی اینترنتی از طریق مقالات کرده تا این مطالب به نفع وب سایت شما عمل نمایند.

مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 0912390203701152215959 info[at]web01.net

اگر به این نتیجه رسیدید که با ساخت سایت املاک می توانید مشتریانتان را چندین برابر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای در برابر رقبایتان نمائید، می توانید با یکی از شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمائید.

Copyright © 2008 - 2021 web01.ir - تمامی حقوق برای شرکت صفر و یک محفوظ است

09123902037